2012. május 9., szerda

Színes kontaktlencsés celebek - Naomi Campbell

Naomi Campbell 1970-ben született Londonban, és már 15 éves korában modellkedni kezdett. Ő volt az első színesbőrű modell aki a Vogue címlapján szerepelt. Hírhedten hangulatember, gyakran vannak hisztériás rohamai, ilyenkor agresszív és kötekedő.

Naomi természetes szemszíne sötétbarna, de gyakran hord kék, zöld vagy szürke kontaktlencséket.




Mivel sötét a bőre és a szeme színe is, elég kockázatos kék kontaktlencséket hordania, ilyen esetben gyakran nagyon mesterségesnek tűnik a kontaktlencse.
Sötétbarna szemhez érdemes sötétkék kontaktlencsét választani, vagy persze marad a másik lehetőség a teljesen fedő lencse.



Szerintem kifejezetten jól áll neki a lila kontaktlencse, amelyik megegyezik a rúzsa színével.
A lila kontaktlencse általában jól mutat az egyéb lila kiegészítőkkel, esetleg lila hajjal.

Bár gyakran hord méz-színű kontaktlencsét, szerintem nem a legszerencsésebb választás számára. Szerintem túl sötét hozzá a bőre.
Biztosan elirigyelte Rihanna természetes méz-színű szemét. :)


Naomi szürke kontaktlencsével, nem áll neki rosszul, a szürke szemszín nagyon elegáns tud lenni.
Itt is a kiegészítőihez választotta a kontaktlencsét, az árnyalat megegyezik a nyaklánca gyöngyeinek színével.

Zöld cirmos kontaktlencse. Szerintem talán evvel a legszebb.
A zöld egyébként is szinte mindenkinek jól áll. Elárulhatom hogy én is a "Babaszem Party Zöld" kontaktlencsémet hordom a leggyakrabban. Ami szerintem pontosan megegyezik a képen láthatóval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A megjegyzések írásához nincs szükség regisztrációra
Írj, kommentelj, oszd meg véleményed másokkal