2011. június 2., csütörtök

Színes kontaktlencse nyáron


Lassan beköszönt az igazi nyár, napsütéssel, szerencsésebbeknek hosszú szünettel. De persze akár diák valaki, akár dolgozik, nyáron mindenképpen próbál minél több időt a szabadban tölteni. Aki teheti tengerparton, Balatonnál piheni ki magát, de ha csak munka után sétálunk egy keveset egy parkban már az is pihentető lehet. Óhatatlan, még ha nem is töltünk órákat a napon, hogy a bőrünk sötétebb színre vált.
A barna bőrhöz nyáron kiváló kiegészítő a színes kontaktlencse. Ilyenkor nem kell különleges színekben gondolkozni, érdemes kipróbálni egy pár kék vagy zöld kontaktlencsét.
Világosabb bőrűeknek érdemes a halványabb árnyalatok között válogatni, ha valakinek kreol bőre van válasszon a sötétebb színek közül. Amire érdemes figyelni, hogy próbáljunk a természetes árnyalatok felé menni.
Nap közben a strandon, munkahelyen vagy akár egy kávézóban sokkal feltűnőbb lehet egy világos szempár mint egy piros zombi tekintet. Bár persze az utóbbira is biztosan felfigyelnek, csak nem ugyanazon okokból.

2 megjegyzés:

  1. szia! SAJNA ÉN NEM RENDELKEZEK BANKKÁRTYÁVAL CSAK KÉZPÉNZEL TUDOK FIZETNI A FUTÁRNAK ÉS FORINTBA . LEHET -E ? ÉN 5 .RENDELTE MEG DÉLUTÁN MIKOR ÉRKEZNE MEG??

    VálaszTörlés
  2. bocsi 3. án rendeltem nem jól irtam elnéztem a dátumot !

    VálaszTörlés

A megjegyzések írásához nincs szükség regisztrációra
Írj, kommentelj, oszd meg véleményed másokkal